Cadeaubon
Verras een vriend, collega of familielid met een abonnement op PureChild en geef hem een cadeaubon. Na aanschaf ontvang je direct digitaal de bon met unieke kortingscode in de mail. Daarmee kan de ontvanger online het abonnement aanschaffen.
Deze enthousiaste lezers gingen je voor
Veelgestelde Vragen
Hoe krijg ik mijn cadeaubon?
Na aanschaf van de cadeaubon krijgt de ontvanger een code in zijn / haar email. Met deze code kunnen ze op de site een nieuw abonnement kopen
Mijn ontvanger moet nog steeds betalen?
Met de bon krijgt de ontvanger korting voor het bedrag dat er op de bon staat. Kopen ze iets dat duurder is dan op de bon vermeld staat? Dan betalen ze het overbedrag er bij.
Als ze niets bij hoeven te betalen, dan staat het bedrag op €0,-, en zullen ze alsnog akkoord moeten gaan met het bedrag wat er volgend jaar van hun rekeing wordt afgeschreven.
Waarom moet ik akkoord gaan met het abonnement als ik een kado bon heb? .
De cadeaubon geeft je alleen korting voor het eerste jaar van je abonnement. Het volgende jaar wordt wel alvast gekoppeld zodat je abonnement niet ineens afloopt.
Kan ik het magazine in het buitenland ontvangen?
Het abonnement op de digitale versie is geen probleem. Het abonnement op de papieren versie kan ook maar dan moet je er extra portkosten bij betalen afhankelijk van het land waar het naar toe moet gestuurd worden.
Wanneer ontvang ik de nieuwe editie?
De nieuwe digitale editie ontvang je steeds begin november, januari, maart, mei en juli. De print editie ontvang je steeds rondom de tiende van deze maanden in de brievenbus.
Ik ben verhuisd, waar kan ik mijn nieuwe adres doorgeven?
Je kunt inloggen op de site en onder ‘mijn account’ je adresgegevens aanpassen of je nieuwe adres mailen aan info@purechild.be.
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Log in op de website en ga naar ‘mijn account’ hier kun je je abonnement stopzetten. Je kunt ook een email sturen aan info@purechild.be.